Działalność zagraniczna

Dobry Stolarz i świat u zdrowych stóp

Beneficjent

Dobry Stolarz Gąska Sp. J.

Wartość projektu

1 224 157,50 PLN

Wartość dofinansowania

577 245,00 PLN

Programu operacyjny

Inteligentny rozwój

Działanie

Go to Brand

Opis projektu

Przedmiotem projektu była promocja konkurencyjnej w skali światowej linii innowacyjnych produktów do pielęgnacji stóp o nazwie MiaCalnea. Marka MiaCalnea to również naturalne produkty do manicure, depilacji czy walki z cellulitem. Produkty w większości wykonane są z naturalnych materiałów, takich jak drewno, kwarc czy kauczuk. Dobry Stolarz stworzył linię profesjonalnych akcesoriów kosmetycznych wykonanych z certyfikowanego drewna, które jest wodoodporne oraz antybakteryjne (za sprawą specjalnej membrany). 

W ramach projektu firma wzięła udział w imprezach targowych:

  • targi Cosmoprof, Bologne 2017;
  • targi Cosmoprof Worldwide, Bologne 2018;
  • targi kosmetyczne Beauty World Middle East, 2017, 2018, 2019;
  • targi InterCharm, Kijów 2017;
  • targi InterCharm Autumn, Moskwa 2017;
  • targi Beauty Festival, Ateny 2018;
  • targi Beauty Macedonią, Thesaloniki 2018.

Efektem realizacji projektu jest znaczny wzrost eksportu firmy (obecnie do 35 krajów), pozyskanie nowych rynków i nowych dystrybutorów.  Wzrosła internacjonalizacja firmy i rozpoznawalność jej marki na rynkach międzynarodowych. Produkty dostępne są między innymi w prestiżowym domu towarowym Pritemps w Paryżu, a także w sieci NAMSHI, działającej w krajach Zatoki Perskiej. Ponadto wzrósł udział innowacyjnych produktów w ofercie firmy (nowe wyroby, oparte głównie na wynikach prac B+R są kierowane głównie na eksport).

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
  • Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand
  • Nazwa projektu: Dobry Stolarz i świat u zdrowych stóp
  • Nazwa beneficjenta: Dobry Stolarz Gąska Sp. J.
  • Wartość projektu: 1 224 157,50 zł
  • Wartość dofinansowania: 577 245,00 zł