Nowe produkty i inwestycje

Uruchomienie innowacyjnej platformy B2B do zarządzania kampaniami direct mail

Beneficjent

PROGRAFIX  Spółka z o.o.

Wartość projektu

1 728 000,00 PLN

Wartość dofinansowania

1 728 000,00 PLN

Programu operacyjny

Polska wschodnia

Działanie

Wdrażanie innowacji przez MŚP

Opis projektu

W ramach realizacji projektu przygotowano platformę B2B Direct Mail online, która pozwoliła jej klientom na samodzielną wysyłkę oferty/reklamy spersonalizowanej. Dzięki takiej możliwości, reklamy kierowane są do odpowiednio wybranej grupy potencjalnych klientów.

W wyniku przeprowadzonych przez firmę prac B+R, opracowano i wdrożono algorytm, który:

  • weryfikuje zebrane dane, 
  • dobiera właściwą ofertę, bezpośrednio do danego rodzaju kampanii reklamowej,
  • pozwala optymalizować ofertę reklamową, na podstawie otrzymywanych informacji zwrotnych,
  • przygotowuje raport z obsługi zwrotów z korespondencji, aby sprawdzić zainteresowanie ofertą.

Zrealizowany projekt był pierwszym tak kompleksowym i zautomatyzowanym systemem tego rodzaju w Europie. Za sprawą dofinansowania z projektu nastąpił rozwój komunikacji handlowej z wykorzystaniem platformy B2B. Umożliwiło to pozyskanie nowych klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Teraz weryfikacją adresów zajmuje się system, a dodatkowo klient otrzymuje uporządkowaną listę do wykorzystania w kolejnych kampaniach, co znacznie skraca czas poświęcony na realizację usługi.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
  • Nazwa poddziałania: 1.3.1 Wdrażanie innowacji przez MŚP
  • Nazwa projektu: Uruchomienie innowacyjnej platformy B2B do zarządzania kampaniami direct mail
  • Nazwa beneficjenta: PROGRAFIX  Spółka z o.o.
  • Wartość projektu: 1 728 000,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 1 728 000,00 zł
logo Program Operacyjny Polska Wschodnia logo Rzeczpospolita Polska logo PARP Grupa PFR logo Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego