27 marca 2020

Infolinia PARP: Bądź z nami w kontakcie

400 tysięcy konsultacji udzielili pracownicy Infolinii PARP przez ponad 15 lat jej działalności. Za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail oraz LiveChat konsultanci codziennie udzielają odpowiedzi na ok. 250 pytań wnioskodawców i beneficjentów. Wdrażając konkursy i programy operacyjne finansowane z budżetu krajowego, unijnego lub międzynarodowego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wspiera rodzimą przedsiębiorczość i buduje ekosystem innowacji. W czasie trwającej pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 infolinia pracuje w pełni zdalnie, ale w niezmienionym zakresie, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30.

W czasie pandemii firmy mogą nadal bez przeszkód korzystać z pomocy Infolinii PARP m.in. w przygotowywaniu wniosków. – Nasza Infolinia jest gotowa na pytania przedsiębiorców w tym szczególnie trudnym czasie. Stawiamy czoła nowej rzeczywistości, a nasi konsultanci, pracując zdalnie, są do dyspozycji w takim samym zakresie, jak dotychczas – mówi Aneta Zielińska-Sroka, kierownik w PARP, koordynująca pracę Infolinii.

Infolinia – jak pracujemy?

Infolinia w Agencji istnieje od 2004 r. Od tego czasu udzieliła ponad 400 tys. konsultacji. Tylko w 2019 roku było ich ponad 63 tys., a w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku ponad 17 tys. Infolinia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30.

Kontakt:

  •  tel.: (+ 48) 22 574 07 07 oraz 801 332 202,
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • LiveChat dostępny na www.parp.gov.pl.

Zmieniamy się dla Was

Oferowane przez Agencję kanały kontaktu uzupełniają się, dzięki czemu trafiają do osób o różnych preferencjach odnośnie formy komunikacji czy zdobywania wiedzy.

W grudniu 2019 r. uruchomiliśmy nowy kanał kontaktu – LiveChat, który również zapewnia komunikację w czasie rzeczywistym. Narzędzie do rozmów on-line jest coraz chętniej wybierane. W niespełna 4 miesiące udzielono za jego pośrednictwem ponad 1,3 tys. konsultacji.

Q&A: Gotowy zestaw pytań i odpowiedzi

Każdy przedsiębiorca ma także możliwość samodzielnego poszukania odpowiedzi na wiele kwestii. Na stronie internetowej Agencji znajduje się baza najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Obecnie lista FAQ (Frequently Asked Questions) liczy ponad 1,5 tys. zagadnień dotyczących konkursów, działań i poddziałań z obecnej perspektywy finansowej UE (2014-2020).
www.faq.parp.gov.pl

Na straży jakości

Dostosowywanie pracy infolinii do potrzeb i wymagań użytkowników jest w PARP procesem ciągłym. Prawidłowa, zrozumiała i merytoryczna komunikacja wymaga odpowiednich standardów obsługi. Dlatego od stycznia 2019 r. prowadzimy systematyczne badanie satysfakcji klienta. Ogólny poziom zadowolenia z obsługi wskazuje 90 proc. badanych, a 89 proc. wysoko ocenia przyjazne nastawienie oraz uprzejmość osób udzielających konsultacji.

Ponadto, najnowsze statystyki pokazują, że zmniejszył się średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, który obecnie wynosi ok. 20 sekund, a procent odbieralności połączeń to prawie 99 proc. Coraz sprawniejsze jest także odpowiadanie na wiadomości e-mail – 98,3 proc. wiadomości jest obsługiwanych w ciągu 2 dni roboczych od ich otrzymania.

Zapraszamy do kontaktu!

 

 

Opublikowano: 27.03.2020 13:55
Poprawiono: 27.03.2020 13:58
Modyfikujący: izabela_skolimowska
Udostępniający: izabela_skolimowska
Autor dokumentów: